Jezus volgen

Jezus volgen,Hij houdt van jou en heeft het allerbeste met je voor, Hij die jou geschapen heeft, heeft een Plan met jou!

Benieuwd hoe je Hem Jezus, de Koning der Koningen kunt volgen? Niet via facebook of instagram en ook niet via Twitter....daar kun je hem alleen delen! Hem volgen kun je door een simpel gebed te doen zoals we die hieronder hebben geschreven...ja, ja zo eenvoudig is dat. 

 

 

 

Lieve Vader in de Hemel,

Ik weet dat ik een zondaar ben, ik weet dat ik vergeving nodig heb van alle zonden. Ik geloof dat UW zoon Jezus  aan het kruis is gestorven voor al mijn  zonden en ik weet dat Jezus opstond uit het graf om mij eeuwig leven te geven. Here Jezus Ik weet dat U de enige weg naar God bent, dat er geen andere weg is. Ik wil niet meer  ongehoorzaam zijn aan U maar ik wil voor U gaan leven. Vergeef me alsjeblieft, verander mijn leven, mijn denken en herstel mijn relatie met U. Ik wil UW kind zijn, dank u Vader, In Jezus naam. Amen.

Er is feest in de Hemel

Heb je Het zondaars gebed gebeden! laat het ons dan even weten zodat we samen met jou dit feest kunnen vieren...Alvast Gefeliciteerd met 't maken van je aller belangrijkste beslissing ever!!!

 

 

 

 

 

Reactie plaatsen

Reacties

Sonia
2 maanden geleden

Ik ben onder de indruk van het goede werk van DR SUNNY. Dit overkomt mij echt. Ik heb mijn ex-man terug. Mijn naam is Sonia Adriaan. God heeft deze man inderdaad gebruikt om mijn situatie te helpen. Luister alstublieft naar mijn woorden als u op zoek bent naar een spreukenmaker om u te helpen, neem dan contact op met Dr. Sunny. Hij is de beste spellcaster die je vandaag kan helpen. Twee jaar geleden hadden ik en mijn man een enorme ruzie die tot onze scheiding leidde. Het was een hel voor mij en mijn zoontje dat we naar een andere stad moesten verhuizen. Ik werd een alleenstaande ouder. Ik heb pas ongeveer een week geleden contact opgenomen met Dr. Sunny toen ik hem over mijn situatie vertelde en hij zei dat ik me er geen zorgen over hoefde te maken en ik voldeed aan zijn procedures en hij deed zijn werk. Binnen twee dagen kwam mijn ex-man bij mij terug. Het gebeurde op een dinsdagochtend toen ik van thuis (mijn ouders) een telefoontje kreeg dat hij naar mij op zoek was. Ik accepteerde dat hij naar mijn huis kwam en bood mijn excuses aan terwijl ik voor onze zoon knielde. Ik wist meteen dat deze man mij geholpen heeft. Ik ben een heel gelukkige vrouw met alles wat er in mijn leven is gebeurd. Als je contact wilt opnemen met een spellcaster, ontmoet dan Dr. Sunny en je zult verrast zijn door de geweldige veranderingen in je leven. Zijn e-mailadres is drsunnydsolution1@gmail.com. Je kunt hem ook WhatsAppen op +2348082943805. neem contact met hem op en hij zal op u reageren.